-->

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Puásuikunâgâskištoh - Porokuninkuuskisat

Porokuninkuuskisojen palkintopöytä
Uhhuh, liiba lamaš hitruus já mielâkiddiivâš pessiokko - já váhá lussâd meiddei. Oholoopâ Anarist, Aanaarjäävri jieŋâst, lâi puásuikunâgâskištoh já mun lijjim tobbeen ääigivaldiimist. Jis tun halijdâh uáiniđ maid mun lam porgâm taan oholoopân, keejâba teehi: Porokuninkuusajojen tulosseuranta 2013. Vástuppeeivi mun lijjim tobbeen jieŋâ alne muáddi tijme kištosaje RAKENTAA já sehe lávurduv ete pasepeeivi tijme lâi jo paijeel kuttâ ovdil ko mun lijjim pääihist.

Kištoh monnii olmâ pyereest! Ulmuuh lijjii ennuv já lávurduv soŋŋâ lâi čuovvâl, piäiváš paaštij polvâttáá almeest. Pasepeeivist koolgâi muáttá mutâ ijba myettimgin jis tääl ij piäivášgin paastij. Piäiváá vänivuotâ ij kuittâg lamaš kepidij kišto mielâstumvuođâ ollágin já peeivi tehálumoš äšši, kunâgâšvuáju kyevti kilometteer vuolgâ, pootij ennuv ulmuid kištosajan.

Pessiäigi lii lamaš viehâ piäivádâš tääbbin ige lah lamaš liijkás puolâšgin. Kidduv lii puátimin!


Onpa ollut hauska ja mielenkiintoinen viikko - ja vähän raskaskin myös. Viikonloppuna Inarissa, Inarijärven jäällä, oli porokuninkuuskilpailut ja minä olin siellä ajanotossa. Jos haluat nähdä mitä minä olen tehnyt tänä viikonloppuna, katsopa tänne:  Porokuninkuusajojen tulosseuranta 2013. Perjantaina meni muutama tunti jäällä kisapaikkaa rakennellen ja niin lauantaina kuin sunnuntainakin kello oli jo yli kuuden ennenkuin olin kotona.

Kisat menivät oikein hyvin! Yleisöä oli paljon ja sää oli lauantaina loistava auringon paistaessa pilvettömältä taivaalta. Sunnuntaina piti sataa lunta mutta eipä satanutkaan jos nyt ei aurinkokaan paistanut. Auringon puute ei kuitenkaan ollut vähentänyt kilpailun suosiota ollenkaan ja päivän kohokohta, kuninkuusajon kahden kilometrin lähtö, kokosi paljon yleisöä alueelle.

Pääsiäisenaika on ollut melko aurinkoinen täällä eikä ole ollut liian kylmäkään. Kevät on tulossa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti