-->

lauantai 26. tammikuuta 2013

Aanaar peivikirje #005

Vástuppeivi

Onne mun lam porgâm muu sovskammuuh já jurgâlâm fiilmâ Mattus Haansa luuvdâ rähtimin. Muu sovskammuuh láá tääl vooijâmin. Mun jiem kiergânâm taid vala kárvum ko mun kolgâččij vyelgiđ jurgâliđ mutâ kenskiba puáttee keerdist.

Ehidistpeeivist mun moonâi Sajosân jurgâlâm Skábmagovat (Skammâ kuuvijd) fiilmâ Mattus Haansast rähtimin luuvdâ. Koskoho mun jurgâlij eres fiilmâ já tot lâi váhá vaigâd. Taan lii vala váhá eenâb vaigâd - mun jiem vala máátá tuárván sujattiđ já nuuvt mun ferttiim čäälliđ eenâb vaigâd ige "vaikeampi".. :-)

Ehidist mij lep filmâeehid Jeerast. Mij keččâp Star Wars paje nelji (vuossâmuš Star Wars filmâ). Tot kale lâi viehâ hyeni. Na ij tääl nuuvt hyeni, aaibâs pyeri mutâ puárishân tot jo váhá lii. Já äigi ij lah nánnáá skippáár scifi-fiilmâid.  Lávurduv mij keččâp viiđád ja kuuđád pajeh.

Já vala váhá muu pyereeb kielân...

Perjantaina tein taas karvakenkiä ja jatkoin Skábmagovatin inarinsaamenkielisten filmien tekstittämistä. Kengät on nyt leikattu paloihin, karvomista ei ehtinyt tehdä kun piti lähteä teksittämään mutta ehkäpä ensi kerralla.

Iltapäivällä istuin Sajoksessa tekstittämässä lyhytfilmiä Mattus Hanssan luudanvalmistuksesta. Keskiviikkona teksittelin toista filmiä missä Anja Kaarret oli kielipesäläisten kanssa kokemassa madepyydyksiä. Se oli aika vaikeaa mutta tämä oli vielä vähän vaikeampi.

Illalla meillä oli eokuvailta Jeerassa. Me katselimme Star Wars IV:n, joka oli kyllä melko huono. No ei nyt niin huono, ihan hyvä mutta vanhahan se jo vähän on eikä aika ole mukava kaveri scifi-elokuvalle.. Lauantaina on luvassa sitten viides ja kuudes osa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti